czwartek, 22 listopada 2012

Godziny szczęścia cz. 2

Obudziłam się następnego dnia tak jakby nic się nie wydarzyło. Promienie słońca przenikały do mojego pokoju. Spojrzałam na zegarek. 9.38. Jeszcze nigdy nie wstałam wcześniej, niż musiałam.
Do szkoły miałam na 12.00, bo dzisiaj miałam egzamin próbny, przygotowujące do egzaminu wstępnego, który miał być za miesiąc.
Podniosłam się z łóżka i poszłam pod prysznic. Po dwudziestu minutach wróciłam do pokoju i zaczęłam się ubierać. Wybrałam białą bluzkę, czarne rurki oraz szary sweterek.
Kiedy zerknęłam na telefon ujrzałam moje zdjęcie z przyjaciółką i przyjacielem. Byliśmy nierozerwalną paczką od ponad dwóch lat. Zawsze wszędzie chodziliśmy razem. Nawet wczoraj byliśmy na koncercie, ale nie widzieli tego, co zrobił Niall.
Odblokowując telefon sprawdziłam godzinę, 10.10. "Oby mi przyniosła szczęście" pomyślałam. Odpisałam Joshowi i Lily, że dzisiaj po egzaminach idziemy do naszej ulubionej knajpy i pogadamy jak zwykle.
Potem podeszłam do lustra, podkreśliłam oczy czarną kredką, pomalowałam rzęsy i przejechałam usta błyszczykiem. Podciągnęłam rękawy swetra, wzięłam torbę i zeszłam na dół.
Jedząc śniadanie, w postaci płatków z mlekiem, przeglądnęłam po raz setny notatki. Stresowałam się, bolał mnie brzuch, a do tego czułam, że moja głowa zaraz eksploduje.
Wzięłam tabletkę przeciw bólową i popiłam wodą. Na zegarze kuchennym dochodziła 11.00. Za dziesięć minut odjeżdżał mój autobus. Przeszłam do przedpokoju i wciągnęłam zielone trampki. Wrzuciłam do torby kilka długopisów, ołówków, notatki, dokumenty i wyszłam z domu. Zamknęłam drzwi na klucz.
Kiedy zbliżałam się na przystanek, właśnie podjechał autobus. Zaczęłam biec, ale nie zdążyłam. "No zajebiście" pomyślałam. Nagle stanął koło mnie jakiś czarny mercedes. Po prawej stronie uchyliło się okno.
- Podwieźć cię gdzieś? - zapytał, ten doskonale znany mi głos.
______________________________________________
Kolejna część, krótka, bo trzecia będzie dłuuuga :3
Andy x

3 komentarze:

  1. Niall! On jej przyniesie szczescie! <3 czekam na trójeczkę ;) super opowiadanie, czekam na rozwój akcji ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie napisać imagin z Zayne'm ? :D ♥ ;*

    http://one-direction-is-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń