niedziela, 4 listopada 2012

Na początek :D

Witamy was na naszym blogu, nie pierwszym i mam nadzieję nie ostatnim :D
Będziemy tu wstawiać imaginy, opowiadania :)
Każda z nas będzie podpisywać swoje posty.

Najpierw się przedstawimy.

Nazywam się Agata, mam 15 lat i jestem #Directioner od ok. 7 miesięcy. Jeśli chcecie mnie follownąć na twitterze to proszę: @Agatha1Dfoerever oraz awaryjny @AndyStyles97 :)
Lubię pisać opowiadania oraz śpiewać. Nienawidzę monotonni :P
Oprócz tego, że kocham One Direction, jestem #LittleMixer oraz Belieber :D
W 1D najbardziej lubię Harry'ego i Nialla :D
Jestem również adminką na stronie Malik jeszcze nie wie, ale będzie moim mężem ♥ i podpisuję się Andy :)
Zapraszam również na mojego bloga Agatha1Dforever :)
Będę podpisywać się Andy x


Jestem Rena ( choć tak naprawdę mam na imię Magda) mam 16 lat 
kocham yaoi (pisać, czytać i wszystko co z tym związane) ogólnie kocham pisać, rysować i  uczę się śpiewać - jest to moja druga wielka miłość :3
jeśli chodzi o 1D to najbardziej lubię Louisa <3
mój tt to @RenaKyuuketsuki 
jeśli ktoś chciałby pogadać ( jako iż kocham nawiązywać znajomości i pisać z ludźmi) moje gg 15867968 
będę podpisywać się Rena  

Mamy nadzieję, że spodoba wam się nasza "twórczość" :)
Andy i Rena :D

One Direction Infection :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz