niedziela, 18 listopada 2012

Liebster Award :3

WOW.. nie spodziewałyśmy :) Nawet nie wiemy za co ta nominacja, ale wielkie dzięki dla Mali kowej ♥ Nawet nie wiesz ile to dla nas znaczy :)
Już odpowiadamy na pytania :)

1. Jaka jest wasza historia związana z One Direction ? Chodzi o to w jaki sposób się o nich dowiedziałyście :)

Andy: Dowiedziałam się o nich z radia. Pamiętam dokładnie ten dzień. Radio miałam włączone na cały regulator. Myłam sobie spokojnie zęby i nagle słyszę, jak speaker mówi: A teraz One Direction w piosence What makes you beautiful?... Jak usłyszałam pierwsze dźwięki momentalnie zaczęłam tańczyć i drzeć się na cały dom. 
Potem włączyłam teledysk i zaczęłam o nich czytać. Tak właśnie stałam się Directioner.:)

Rena: kiedyś zobaczyłam teledysk do WMYB a potem pare razy usłyszałam tę piosnkę w radio ale jakoś nie zwracałam większej uwagi na nich
dopiero kiedy poznałam Agathe <3 jakoś tak bardziej zaczęłam się nimi interesować i tak mi już zostało xD

2. Którego z chłopców najbardziej lubicie i dlaczego ?

Andy: Kocham ich wszystkich i trudno mi powiedzieć kogo najbardziej, bo to się zmienia, ale jak na ten moment to Nialla. Wzbudza moje całkowite zainteresowanie, jest zawsze roześmiany, jego głos hipnotyzuje, gdy patrzę w jego oczy czuję, że mi się cieplutko robi na sercu. Ma w sobie to coś, co powoduje, że nie mogę od niego oderwać wzroku. Mogę porównać go do lodówki (napisałam to specjalnie, bo jak wszyscy wiemy on kocha jeść :3), bo przyciąga mnie, jak magnes. ♥

Rena: Lubie wszystkich bo tworzą cudowny zespół ^ ^ ale jeśli musiałabym wybrać to
Lou <3
kooooocham jego głos :3 i to dzięki niemu najbardziej go lubię, bo dla mnie najważniejsza jest muzyka zawsze gdy go słyszę czuje, że mogłabym się rozpłynąć
a tak w ogóle to uwielbiam go bo wygłupia się tak jak ja i zawsze jak widzę coś związanego z nim to chce mi się śmiać, plus podoba mi sie jego wygląd i styl  ^ ^

3. Jaka jest wasza ulubiona piosenka ?

Andy: Uwielbiam każdą ich piosenkę. Począwszy od XFactora a skończywszy na Take Me Home.
Ale aktualnie najbardziej to "Over Again", która pomaga mi w pisaniu oraz sprawia, że jeszcze bardziej kocham chłopaków. 

Rena: lubię każdą piosenkę 
ale pierwszą piosenkę jaką polubiłam tak bardziej to " I want"
a teraz piosenki które słucham np pisząc coś o nich to "More Than This " & " Moments"

4. Co byście zrobiły gdybyście spotkały całe 1D ? 

Andy: Na pewno nie zaczęłabym piszczeć (bo oni tego nie lubią), ale rozpłakałabym się, ponieważ nie mogłabym uwierzyć, że właśnie widzę osoby, które z każdą piosenką zmieniają moje życie. Po prostu bym się popłakała ze szczęścia.

Rena: hmmm to jest trudne pytanie 
pewnie chciałabym z nimi pogadać, chciałabym dostać autografy i zrobić sobie z nimi zdjęcia
byłabym prze szczęśliwa jeśli mogłabym zostać ich przyjaciółką ( pisać z nimi codzienne SMSy) ale to tylko marzenia, które pewnie się nigdy nie spełnią, bo gdybym ich naprawdę spotkała to nawet by na mnie nie spojrzeli, ale jedno wiem na pewno nie piszczałabym i nie krzyczała jak szalona :)

5. Jakie jest wasze największe marzenie ? :)

Andy: Mam wiele marzeń, ale jednymi z największych są studia w Wielkiej Brytanii i (co jest nierealne) poznanie i zaśpiewanie na jednej scenie z moimi idolami. 

Rena: mam wiele marzeń , chciałabym pracować w Londynie jako projektantka mody, dziennikarka, architekt lub może inny zawód ;)
a z takich bardziej nie do spełnienia to chciałabym być aktorka i piosenkarką ( i może żoną Lou <--- nie no żart xD),  ale większość moich marzeń jest ukrytych w moim sercu tylko dla mnie :)

6. Jak długo jesteście Directioner ? :D ♥

Andy: Od 21.04.2012 r. ♥ , czyli od ok. 6 miesięcy :)

Rena: sama nie wiem kiedy, ale dzięki Agacie to się zaczęło tak bardziej xD

7. Jaki jest wasz ulubiony film ?

Andy: Mój ulubiony film to zdecydowanie majstersztyk współczesnego kina (przynajmniej dla mnie), a mianowicie Sherlock Holmes: Gra Cieni. :)

Rena: hmmm ulubiony film...
duuuużo nie potrafię wybrać ;)

8. Czy lubicie dziewczyny swoich idioli z 1D ? :o

Andy: Uwielbiam Pezz ♥ <jestem #Mixer :)>, a co do Eleanor to nie lubię jej, ale nie hejtuję, bo widzę, że Louis jest z nią szczęśliwy i nie chcę niszczyć ich relacji, tak jak to zrobili hejterzy w przypadku Danielle i Liama (strasznie mi szkoda ich, bo Danielle to niesamowita dziewczyna, a oni nawzajem są dla siebie stworzeni).

Rena: nie znam ich tak naprawdę, więc nie mam prawa ich oceniać ^ ^
ale wydają się być miłe i ważne jest to, że chłopacy są z nimi szczęśliwi 

9. Jakie jest wasze ulubione zajęcie ?

Andy: Kocham pisać oraz śpiewać, choć nie umiem. Uwielbiam zagłębiać się w kulturę i historię Irlandczyków i Brytyjczyków. :) 

Rena: kocham śpiewać, pisać i rysować <333

10. Lubicie jakieś inne zespoły muzyczne , czy tylko One Direction ? <3

Andy: Uwielbiam Little Mix oraz FUN. ♥ Ich muzyka daje mi takiego kopa w dupę, że chce mi się żyć.

Rena: przeważnie słucham tego, co mi sie po prostu podoba, nie mam ulubionych zespołów 
a po prostu 1D jest zespołem, który polubiłam tak bardziej przez to, że zaczęłam pisać o nich

11. Jakby któryś z 1D poprosiłby was o rękę zgodziłybyście się ? :DD xD

Andy: Pytanie :D Jeśli bym ich bardzo dobrze znała, przyjaźniła się z nimi, a jednego z nich kochała i chciałabym z nim być, to oczywiście, że tak. :3

Rena: ojejejejejejejejejejeeeeeeej *.*
to nie jest łatwe pytanie, bo tak naprawdę ich nie znam, więc trudno mi jest odpowiedzieć
ale z tego co znam ich oglądając filmiki, czytając wywiady
tooo… Lou pierścionka nie trzeba x’D


Nominację dla: :)

http://zuzam67twitter.blogspot.com/

http://lightof-love.blogspot.com/

http://zaynmalikstory.blogspot.com/

http://godbaylove.blogspot.com/

http://viam-vitae.blogspot.com/

http://everyday-abnormal.blog.onet.pl/

http://goottabeyou.blogspot.com/

http://justynas-inspiration.blogspot.com/

Oto pytania dla was :)

1. Jak stałaś się Directioner? :)

2. Co sądzisz o Perrie Edwards?

3. Wolisz UAN czy TMH?

4. Czy oprócz One Direction lubisz jeszcze jakiś zespół? :)

5. Twój ulubiony serial to... :3

6. Co sądzisz o Larrym?

7. Twoja ulubiona piosenka?

8. Lubisz czytać książki? Jak tak to jakie :)

9. Co myślisz na temat rozstania Danielle i Liama?

10. Jeśli mogłabyś nagrać piosenkę z jednym z 1D, którego byś wybrała? Dlaczego?

11. Co sądzisz o nowej fryzurze Liama? xD

Jeszcze raz dziękujemy Mali kowej :3  ♥
Andy i Rena xxx

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. Jest mi z tego powodu niezmiernie miło :)
    (http://zaynmalikstory.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje dla mojego bloga http://zuzam67twitter.blogspot.com/ . :) I mam pytanie, gdzie mogę odpowiedzieć na te pytania? Na swoim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy . ;* . Oczywiście czekam na nową notkę . ♥ :))

    OdpowiedzUsuń